Beste bezoekers,
Zoals als sommigen wel hebben gemerkt is de aftrap in het nieuwe systeem niet vlekkeloos verlopen.
Hoewel we donderdag een uurtje eerder het gebruikersportaal konden openstellen voor gebruikers en dit in eerste instantie allemaal top leek te lopen bleken er tegen 23:00 uur zich enkele problemen voor te doen.
De problemen kwamen voort uit het blokkeren van de mails vanaf de website. Dit betekent ook dat als je geprobeerd hebt aan te melden tussen donderdag 19 sept. 23:00 uur en vrijdag 20 sept. 20:30 uur je geen mail van ons ontvangen hebt.
Vrijdag rond 20:30 uur konden er weer nieuwe codes aangevraagd worden en werden er weer mails gestuurd.
Gebruikers welke in de tussentijd aangemeld hebben maar geen mail ontvingen hebben een persoonlijke mail gehad dat hun account handmatig geactiveerd zijn en ze een code hebben ontvangen.
Zaterdag 21 sept. blijkt echter dat gebruikers met een Gmail / Live e-mailaccount nog steeds problemen kunnen ervaren. Er wordt gekeken of we hier nog iets in de kunnen betekenen of dat het momentgebonden lijkt te zijn. We houden jullie op de hoogte.
UPDATE 24-09: Het blijkt dat voornamelijk gebruikers met een @ziggo.nl en @live.nl adres problemen ervaren. Zij worden dan ook door ons handmatig geactiveerd en ontvangen daarmee geen activatiemail. Als het moment het toestaat sturen we de gebruikers wel direct een persoonlijke mail met daarin uitleg.
Team Beurzen Schinnen
(voorheen Team Kleding- & Speelgoedbeurzen Schinnen)